טוען אירועים

« כל האירועים

  • אירוע כבר עבר.

רביעיית אריאל עם הפסנתרן בנימין הוכמן

יום שבת, 22 יוני, 2024 / 21:00

רביעיית אריאל עם הפסנתרן בנימין הוכמן

אלכסנדרה קזובסקי – כינור
גרשון גרצ'יקוב – כינור
יאן גרונינג – ויולה
עמית אבן-טוב – צ'לו
בנימין הוכמן – פסנתר

שומאן: רביעיית כלי קשת מס' 3 בלה מז'ור, אופ. 41 מס' 3
שולהוף: רביעיית כלי קשת מס' 1
דבוז'ק: חמישייה לפסנתר ולכלי קשת בלה מז'ור, אופ. 81

קונצרט מקדים בביצוע רביעיית כלי קשת צעירה יערך בשעה 20:15, באולם רן ברון. 

לרכישת כרטיסים

רביעיית אריאל, הרביעייה הישראלית העושה חיל בארה"ב כבר שנים רבות, חוזרת למרכז למוסיקה קאמרית לסיום עונת הקונצרטים הנכחית. הרביעייה תארח את הפסנתרן הישראלי, בנימין הוכמן, המתגורר כיום בברלין ונהנה מקריירה עניפה באירופה ובארה"ב.
 

https://?si=K2C-30BQ1dJsN4AB

רביעיית אריאל, שנוסדה בישראל כשחבריה עוד למדו בחטיבת הביניים בבית הספר שליד האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים, זוכה לשבחי הביקורת ברחבי העולם כבר יותר מ-20 שנה. היא זכתה בפרס רביעיית קליבלנד היוקרתי, שמוענק על ידי אגודת Chamber Music America, כהכרה בהישג אמנותי משמעותי וכתמיכה בקריירה. הרביעייה ציינה 25 שנה להיווסדה בשנת 2023, ומכהנת כרביעיית הבית בקולג' למוסיקה של אוניברסיטת סינסינטי, שם מנהלים חבריה את תכנית המוסיקה הקאמרית ומקיימים סדרת קונצרטים, נוסף על סיורי קונצרטים ברחבי ארה"ב ומעבר לים.
לאחרונה הופיעה באולם קרנגי ובסדרת קונצרטים במרכז לינקולן והוציאה אלבום מיצירות ברהמס וברטוק בחברת Avie Records. הרביעייה ביצעה את מכלול הרביעיות של בטהובן שש פעמים בארה"ב ובאירופה, ומשתפת פעולה בקביעות עם המוסיקאים וההרכבים הבולטים של ימינו, בהם: הפסנתרן אוריון וייס, הצ'לן פול כץ, רביעיית פסיפיקה, הרביעייה האמריקאית והרביעייה הירושלמית, הצ'לנית אליסה ויילרשטיין והפסנתרנים ג'רמי דנק ומנחם פרסלר. כיהנה כרביעיית הבית של Steans Music Institute בפסטיבל ראוויניה, של פסטיבל Yellow Barn, של פסטיבל קראמור ושל תכנית פרלמן.
השלימה תואר ראשון ותואר מתקדם בקונסרבטוריון ניו-אינגלנד, בוסטון, שם הייתה הרכב הבית של התכנית להכשרת רביעיות כלי קשת מקצועיות. עם מוריה נמנים כמה מענקי רביעיות כלי הקשת, בהם וולטר לווין ופול כץ. נוסף על פרס רביעיית קליבלנד זכתה בפרסים בינלאומיים רבים: פרס ראשון בתחרות "פרנץ שוברט והמוסיקה המודרנית" בגראץ, אוסטריה (2003); הפרס הגדול בתחרות פישהוף למוסיקה קאמרית (2006) ופרס שלישי בתחרות באנף (2007). 

https://?si=szj7KQpf71G9UlZH

הפסנתרן בנימין הוכמן, יליד ירושלים, למד במכון קרטיס אצל קלוד פראנק ובביה״ס מאנס אצל ריצ'רד גוד. החל את לימודי הפסנתר עם אסתר נרקיס בקונסרבטוריון שליד האקדמיה בירושלים ועם עמנואל קרסובסקי בתל אביב. בגיל 24 הופיע לראשונה באולם קרנגי עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית בניצוחו של צוקרמן. בהמשך הופיע עם התזמורת הפילהרמונית של ניו יורק, הסימפונית של שיקגו והפילהרמונית של פראג עם מנצחים כגון נוזדה, רוברטסון וסטורגארדס. הוא זכה במענק אייברי פישר היוקרתי והופיע באולמות נחשבים ברחבי העולם, ביניהם הפילהרמוני בברלין, הקונצרטהאוס בווינה, הלובר בפאריז, הקונצרטחבאו באמסטרדם וסאנטורי בטוקיו. בשנים האחרונות החל לפתח קריירה גם כמנצח. הוא למד ניצוח בבית ספר ג'וליארד אצל אלן גילברט והשתלם כאסיסטנט למספר מנצחים כגון לנגריי, ירבי ופאיארה. הקליט קונצ'רטי של מוצרט, כסולן ומנצח, עם התזמורת הקאמרית האנגלית וניצח על תזמורות בסנטה פה, בארד, בריג'פורט ואורלנדו. לאחרונה הופיע, בין השאר, בוויגמור הול בלונדון, בקרנגי בניו יורק, בשוברטיאדה באוסטריה, בקרונברג בגרמניה ובקז'יז'ובה בפולין. הוא אמן מייצג של סטיינווי ומרצה בבארד קולג' ברלין.

https://?si=giKHqSgZQDbM0PZX

פרטים

תאריך:
יום שבת, 22 יוני, 2024
זמן:
21:00
אירוע קטגוריות:
, ,

המארגנ/ת

המרכז למוסיקה קאמרית
טלפון
03-5466228
דוא״ל
chamber@icm.org.il

מקום

אודיטוריום הקונסרבטוריון
לואי מרשל 25
תל אביב, Israel
+ מפת גוגל